6 november! Fredagsmys ^¨

Fick mig en skön massage igår kvälls, och somnade som törnrosa!
Idag trött som jag var, bestämde jag mig för att gå till skolan, (eftersom jag inte vart där sen i tisdags morgon) skyndade mig upp och gick iväg med raska steg eftersom jag var lite för morgon trött denna morgon, som dom alla andra oftast, hehe :O Jaja, restaurangen öppen idag så min "grupp" var i köket idag! Själv fick jag ta hand om dagens lunch, vilket var typ en kött gryta med ris. Väldigt god faktiskt! Kycklingen gillade jag skarpt!  Nog om det!
Hade tänkt mig att jag skulle ta det helt lugnt hela helgen, så började med Fredagsmys med gubben! Ska snart slå på en film efter mycket kopplande mellan datorn och tv, men men, det är som sagt fredag så imorgon får vi sova uuuut :)  nu ska vi trixa och fixa så vi får se på lite film! :)  Godnattt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0