9 November konstig variant av fläta,

Igår satt vi och såg på  "ensam mamma söker" och ät lite vitlöks bröd, mumma va gott!
Åh, vaknade mitt i natten och var törstig som ett djur och stentrött som jag var hämtade jag en stor flaska vatten och sedan somnade om. När jag vaknade hade jag mina två prinsar runt om mig, så gissa om jag hade lust att bara ligga kvar och mysa. Men tänkte nej, jag var hemma för mycke förra veckan, så lär iväg idag. Men dagen gick rätt fort så det var ju bara bra. Men ingen utav mina prinsar var väl kvar här när jag kom hem :( eller vet inte vart den minsta är men min andra prins ska jag till snart iaf :)
Åh, imorgon har vi nämligen inge lärare på våra lektioner så vi är leeeeeediga, åh gud vad skönt!

Gjorde en lite konstig variant av fläta precis, ni ska allt få se hur det blev. Kanske inte nå snygg frisyr man går runt och använder jämt, men väldigt skönt att få bort håret, passar bra på hemma plan!
Lägg märke på min fina utväxt som är rätt stor, kanske inte syns så värst bra, men den är säkert 2cm om inte mer, haha. Har nämligen torrhårbotten så jag försöker få bort det. Men nu lär jag verkligen färga det, så antingen om Malin eller Niklas gör det imorgon eller så :)




gjorde en liten flät lugg som jag la bakåt. Äsch, inte den bästa fresyren, men väldigt skönt att få bort allt hår som jag är så less på.
Nu Åker jag till min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0