091005

Måndag morgon och det är iskallt ute! Stressigt som f*a imorse, vaknade en halvtimme innan bussen gick och hade rätt mycket att hinna med att göra innan jag satt mig på den dära eländiga bussen upp mot malung. Kunde fan inte sova igår, vre och vände och det kliade och sen vart jag törstig och ja det var det ena med det andra.
Hoppas dagen går fort iaf. Lär plugga lite mer idag, så drygt, k'änns som det bara är en massa plugg just nu. Lär göra undan mycket idag så jag slipper göra det sen, så är det bara att plugga/träna på när det gäller :)
Bra inställning (Y) det kör vi på!
Turism om en timme, sen mat, sen svenska, och sist men inte minst men tråkigast, sammhällskunskap. Sen hem vid halv 4 :)

jag älskar verkligen dig, bara dig älskade kära älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0