091011 snö?

Vaknade imorse utav att jag fick ett sms av Per, (niklas bror) stod att det snöade ute
flög upp och kikade ut, och det var sant, åh gud vad roligt det var att se. Men såklart så försvann det lika fort igen eftersom det inte är kallt i marken. Så det är bara att vänta tills det blir kallt i marken och snön kan falla ner och ligga kvar :D

Vill ha mycket snö i vinter och ha roligt med folk i hunflens backen, vill ha julafton och sitta och
mysa inne vid en brasa och bara ta det lugnt och bara njuta :) Jag längtar verkligen tills vintern! :)

Nu ska jag ta mig en kaffe kopp så jag vaknar lite mer, och sedan sak jag lägga in lite bilder på facebook :)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

haha, you and me in Hunflen ;D

2009-10-11 @ 16:11:23
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0