091012

Hej svejs :) sitte hemma vid älskling just nu, efter en hel kväll vid pappa framför tv med en flötig pizza, usch haha, men gott var det iaf! Ska nog snart lägga oss och se på film och sova, älskling ska upp tidigt imorgon och plugga medans jag ska ligga och njuta av mitt sköna höstlov :)) mmh, det gillar vi!

Satt och kollade på en frän sida idag, om en tjej som var "Hår och make-up artist." Fick en hel del inspirationer av henne om hur man kunde fläta sitt hår och sminka sig. Skit duktig på sin grej kan jag lova att hon var! Ska försöka göra en såndära fläta som hon kunde fast i mitt hår imorgon :) spännande! Kanske lägger upp en bild efteråt så får ni se hur det vart :)

good night :)

nej nu blir det filmtiiime med baby ;)  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0