091018

Idag har vi städat, pluggat, tagit det lugnt och gjort mat :) Gjorde mat till kicke och roger när dom kom hem från sommarstugan. Det vart kyckling och potatis i ung och en god sås som kicki gjorde iordning när hon kom hem, skit gott! Sedan vart det äppelbo. Åkte till pappa och såg på ensam mamma söker, och sen gjorde vi lite mat, hehe.

Fått pappas mobil idag, härligt :) tänkte ha den dock som en kamera mobil och ha musik på den. Och såklat kommer jag ha min andra ochså, för som jag sa förut så har jag allt sparat i den, bilder, sms musik osv och på varje dag på kalender har jag alltid skrivit nått, så den kan jag ju inte bara sluta använda haha.. Så ja, den har jag kvar. Ska skaffa ett nytt simkort iaf, så jag kan ha båda samtidigt :)

usch just ja det är ju skola imorgon, ååh vill verkligen inte. Vill ha en till vecka. Bara ta det lugnt och få göra det som har att bjudas på, precis som denna vecka har varit.  uuh, :(


nej usch, känner mig inte peppe alls på skola, nu går vi och ser på film!


Nog om mig, godnatt

N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0