091029 Restaurangen öppen och vi är i full fart :)

 Hade servering igår, såhär såg det ut på borden, snygg och prydligt, och framför allt inte så mycket glas och bestick som alltid brukar ligga på bordet så man knappt får plats. Allt gick hur bra som heslt, fast att jag var fruktansvärt nervös, eftersom jag inte serverat folk på typ ett år, men det gick som rälsett ;) Efter serveringen, var det mässa i skolan, så det var folk vöerallt och berättade om massa olika program osv. Så vi vart kvar till nio typ och då kom skjutsen hem :)
Jobbigt och stressigt som f*n i restaurangen, var 50 pers där, plus att det var lunch mat och så mycket folk, ujujuj ;D


Tur att jag fick vara i köket på kvällen och ha lite roligt med mina kära klasskamrater :)


Rolig dag fast fruktansvärt lån och tråkigt ochså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0