091010 Ny header osv

Hej och hå :)

Hann inte riktigt att skriva igår, hade lite för mycket att göra. Men iaf så var det föräldra möte i skolan igår, föräldrarna fick sig lite mat (potatisgratäng ovh fläskfilé med rödvinssås) så fruktansvärt gott det var! När vi ätit och fikat så gick vi in osh städade och pappa åkte runt lite gran i malung och mingla medans vi städade osv.
Sen när vi var färdiga, ringde pappa och berättade att han hade åkt hem utan mig, och glömt bort att jag skulle med hem.. Pucko! Men jaja, det löste sig iaf, fick åka med sofie och hennes päron hem :)
Åkte hem gjorde mig klar och fick skjuts till vansbro, hämtade upp Madde sen åkte vi hem till Niklas där han och Dennis var. Vart bjuden på plankstek och guud, var gott det var!
Sen lite senare gick vi till Micke där det var fest, bråk, härj och lite andra folk som åker runt i en bil och tror dom är någonting, fast dom inte är till nytta iaf inte i vansbro. Men hur som helst så var kvällen värdelöst.
Dagen idag har varit fruktansvärt seg och lugn.
Niklas och jesper håller på med deras vin och här sitter jag och bara glor in i dator skärmen vilket jag inte ska göra snart om några få minuter, måste göra nått annat nu. Känner mig rastlös och vill göra nått, NU!
Tusen tack till kamilla som har trixat och fixat med min blogg, taack så mycker kära du! <3

tackochhejleverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0