091013

När niklas tog studenten fick han ett par röda rosor av mig som nu hänger torkade över hans säng. Vaknade av att jag hade fullt i rosor i huvudet som låg och skräpade sönder (lätt att det gör det när det är torkade ju) och jag drömde en hel del om rosor, att nå folk ville ge mig ett par röda rosor bra för att det hade hänt något. Kommer inte ihåg hela drömmen, men skum var den iaf när jag drömde om rosor och när jag vaknade hade jag en massa torkade rosor i huvudet ?  :O

Fick frukost på säng av min lilla älskling, tack. Så medans jag åt lite så såg jag på björn bröder och tog det lugnt. och från med att jag vaknat idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Skulle vart iväg och handlat lite gran på zooms, konsum, och vart till en frissör och frågat lite saker om mitt hår, men det ser inte ut som allt det blir idag. Ska iaf in på konsum eller ICA och handla hårinpackning och försöka fräsca upp mitt hår :)

byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0