Lugn och skön helg =) 091004

Åh vaknade vid 2 idag, helt sjukt! Åkte till Malungsfors igår kvällst och hämtade niklas mamma, och såklart så var det en massa mer folk som skulle hem som vi skjutsade osv. Kom hem vid 4 imorse, härligt! ;) Men men, va väl rätt trevlig iaf, men trött vart man :P
Har inte hunnit med nånting idag, suttit här en vända och nu snart ska jag börja plugga och hoppas på att det fastnar i huvvut, men det är nog ingen risk att det gör det :O :/
Iaf, så är det Tv Kväll ikväll, så det är väl bästa jag börjar plugga nu så jag kan se allt på tv det jag vill sen :)

Var en väldigt lugn helg, hur skönt som helst. Fast somna inte förens tre på fredags natten och fyra igår natt, men men, skönt att man får sova ut på dagarna iaf:)
Imorgon är det skola, vilket jag inte ser fram emot :/ tre prov denna vecka, kan inget så nu lär jag plugga.
Over and out!

niklasälskling, jag vill alltid att det ska vara vi, du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0