Vart är snön?

Vart en liten tur på stan idag :)  nej jag skojjar, finns ingen stad här, inte ens om man tar bilen och kör tio mil knappt. Jaja, vart på "byn" (kanske är bättre sagt) idag med Madde, skulle handla lite och gå till en frisör och fråga lite saker. Skönt att allt det vart gjort iaf. Nu sitter jag här och gör inte så mycket, vet inte heller vad jag ska göra tills niklas är färdig.

Tänkte iallafall lägga upp en bild på min utåtbakade fläta som jag gjorde både igår och en ny idag. Det var faktiskt mycket finare med en utåtbakad fläta än med en inbakad fläta. Som ni hör så inbakad fläta, den är ju typ innåt, mot huvudet, medans den utåtbakade flätan är utåt och blir dubbelt så mycker finare :) inte för att jag menar nu att min vart skit snygg, men jag tycker det vart finare med en utåtbakad än inbakad fläta. Men men, alla tycker vi olika, tänkte iallafall lägga ut så får ni se hur min vart.

Annars, vad händer ikväll? Ja, ser då inte ut som det händer ett dugg, blir väl film och bara lata sig förstår jag, men det är allt bra mysigt det med.

Du är bäst älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0