090917

hade inte rkt tid för att va vid datorn igår, hade fullt upp. Vart skolan iaf, fick sluta tidigare från psykologin så vi hann med 15:25 bussen hem :) Kom hem packade väskan och hoppade på 5 bussen tsm med kamilla eftersom vi skulle ner till vansbro till gymmet. Efter det gick vi hem till malin och hälsade på och kollade på idol :) Sen gick jag hem till niklas och slummrade till.

Idag har vi vart i köket och rensat fisk och gjort iordning det och sedan ätit, va faktiskt rätt gott.
T.ex Friterad rödtunga, tors filé, Rödspetta, makrill osv :)
Just nu sitter jag nere i köket vid mamma, fixar tills imorgon då Tova fyller år, 6 år blir hon :)
Ska alldeles strax ut och gå en vända, sen kanske jag går hem till pappa och kollar vad han gör. och sen hoppas jag att niklas kommer såsmoningom :)


tjolahoppsan!








Någon som

någon som förstår dig: kamilla
någon som du saknar:
något som du längtar efter: helg
någon som du hatar: att ha tråkigt och inte göra nånting

Vem
vem kramade dig senast: niklas
vem pussade dig senast: niklas
vem ringde dig senast: niklas
vem ringde du senast: niklas
vem var hemma hos dig senast: niklas
vem var du hemma hos senast: niklas

Har du
har du några kärleksproblem: Nej
har du ätit något idag: jajamen
har du pratat med någon idag: Ja
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: ja en massa :)

Jag
är rädd för ensamheten: Ja
svär ofta: Kan hända nångång ibland
sjunger i duschen: Ibland
är en morgonperson: Nja
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nja?
är kär i kärleken: Ja
skrattar åt mina egna skämt: Ja
vill ha barn: Ja
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske


Har du
glasögon/linser: Nej
piercingar: en
syskon: Ja
pojk/flickvän: Ja
jobb: Nej
för många vänner: Nej
rymt hemifrån: Nej
färgat håret: Ja
bra självförtroende: Nej
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: Ja
dumpat någon: Nja vet inte, tror inte det
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Ja
brutit ett ben: Nej
tappat bort dig i din hemstad: Nja?
sett en fallande stjärna och önskat dig något: jajamen :)
gjort något som du lovat dig själv att inte göra: Ja
smugit ut utan lov: Ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Nej
en hemlighet som ingen vet: Vet inte
varit på en blind date: Nej
sovit en hel dag: Ja
somnat gråtande: Ja

Brukar du
titta dej själv i spegeln: Ja
ha ångest: Ibland
drömma mardrömmar: Nja
klä dig i svart: Ja
hata folk: Nej
lita på folk: Nja, kan ha svårt för det

Sista personen som
sov i din säng: Älskling
fick dig att gråta: Vet inte
du delade en dricka med: Niklas
tjatade på dig: Vet inte
du fick sms från: ja det var nog ochså niklas som allt annat är 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0