090922

Igår satt vi och plugga typ hela kvällen, kände mig verkligen stolt efteråt. Sen gick vi till pappa och hälsade på, och sen när vi ä'r där ringer mamma och frågar vart vi är, för det dunkade musik och det lät som nån gick in ner i källaren och va där nerre och rev i massa saker, men vi va ju vid pappa :O men det var ingen där för dom gick ner och kollade. Usch läääskigt! Men men..
Hade ont i bakhuvvu igår, va typ som jag hade slagit i det, men det hade jag inte, och inte var dt riktig huvudvärk heller, och lika så va det imorse, fast hade ont i bakhuvudet samtidigt som huvudvärk, så jag stannade hemma idag. Och tro mig det var riktigt skönt att bara få lägga sig ner igen och sova och vänta tills huvudvärken gått över, men vid elva kunde jag inte sova så vi gick upp och just nu sitter vi vid mamma och ska plugga, och huvudverker sitter fortfarande i lite gran :/ Ska dock bara ta det lugnt, plugga och sen se på andra avenyn med per, gu va jag längtar till det börjar!

niklas eriksson, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0