090928

Seg dag idag, vart trött och slut sen helgen så usch. Har planerat att jag ska försöka va jävligt lugn i helgen och bara softa =) Får hoppas inget speciellt roligt händer, villsäga.

Sista lektionen idag var samhällskunskap. Åååh, vad jag avskyr den där förbannade läraren. Han går mig på nerverna, rätt som det är är han skit sur mot en och nästa sekund skit trevlig, och om vi sitter och pratar om nått som handlar om just de ämnet som vi har, kan han bli sur och säga "tyst annars åker ni ut" fast att vi har diskussion i grupp just då osv. Nej men det är bara dom duktiga som får prata mest och vi anda ska hålla käften eller vadå?  :S
Sen efter den där lektionen slutade vi.
Halv 4 bussen hem, åh då vart jag ännu argare. Från malung till yttermalung, mest i yttermalung, då ska alla av, en vid varje busshållsplats, och när gubben stannade bussen idag när dom skulle gå av så gjorde han en kvärbroms varje jävla gång, fan, kan dom inte bara gå av vid samma busshållsplats alla i ytteralung? men det kan dom väl inte heller men vore fan bra, så man slapp stanna var 200 meter!  Plus att jag inte hade nå Mp3, för batterina var såklart slut, så fick lov att sitta och lyssna på en bakom mig när han dunkade sin musik i mp3, han lär då bli döv när som helst, för annars vet då inte jag vad det är för fel på han. Vart så irriterad på allt som hände och störde mig på allting! Det är så drygt när man ska gå och störa sig på en människa eller sitter och hör hans musik som dunkar värre än att vara på en "LIVE KONSERT" ÅHJ!

Aja kom hem tillslut som tur var, fast det ändes som bussresan från malung till äppelbo tog en timme typ :S
Aja, kom hem åt mat, städade och grejade nere i mitt rum, va ute med ellen och tova cyklade, sen vid 8 åkte jag ner till vansbro och nu sitter jag här hemma vid niklas, och han sitter och pluggar och jag hade tänt plocka undan och diska lite gran sen ska vi se en film.

Nu vart det en långt tråkigt inlägg igen, typiskt.

Aja, godnatt för denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0