En blge tur :)

Jaha, nu sitter vi här i köket med varsin dator med mamma som håller på och tokar med en massa svampar! 
Skola idag. Gick rätt bra, skön dag iaf! Direkt vi sluta, hoppa vi på bussen hemmåt och jag klev av i vansbro och niklas och baller kom och hämtade upp mig och vi drog iväg till Blge. Niklas skulle ha en kontorstol och nå data grejjer eftersom han ska börja plugga lite smått nu. Va in på jysk, on&off, Biltema och rotade runt. Sen vart den mat på matpalatset inne vid kupolen, tog en inbakad calzone, åh fyfan va den smaka otäckt. usch!
Sedan vart det hemfärd. Satt och typ halv sov och kikade ut lite på vägen och va lite orolig ifall det skulle springa ut nån älg som niklas inte skulle se, för han har så dåliga ljus på bilen, så det är inte lätt alls att se nått typ. Och rätt som det är så står det en ganska stor älg mamma (tror jag det var) på sidan av kanten i diket typ och åt gräs. Haha, vart helt förskräckt när jag helt plötsligt såg den stå  där, dock var det bara jag som såg den, och som tur va så stod den i diket inte mitt på vägen eller sprang över så vi hade kört på den!


Åh, vad jag längtar tills imorgon kväll då ANDRA AVENYN är!
Längtar även till Fredag, då fyller tova år, så blir väl lite rajtantajtan här, och på lördag ska hon ha kalas för sina vänner så då ska jag och niklas vara med och leka och va med på fiskedamm, vilket jag ser fram emot. Men det jag ser fram emot mest är nog att se hur Ida ser ut i håret efter tova klippt henne, hahaha



Nej, godnatt nu mer er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0