mobil som laddar av sig själv?

haha, hände nå skumt med min telefon idag, tror den börjar bli rkt jävla störd iaf.
Satt nere vid köks bordet och skulle äta mat, och sen helt lötsligt så börjar telefon att ladda, asså man ser hur batteriet laddar helt av sig själv. Jag fick lov att kolla om jag laddade telefon på rkt, men det gjorde jag inte, hade ingen sladd eller nånting så, och den laddar och fyller på själva batteriet som syns högst upp till höger, att det blir grönare och grönare och sen minskar det osv. Så som det ser ut på displayen då man laddar, men det konstiga va att jag inte hade en laddare i, hur fan i helvete går det till asså? hahaha. Helt jävla sjukt!
har sett på lite tv nyss, och nu ligger jag i sängen med niklas bärbara dator och ska snart sova, as trött! :O

Niklas Erikssssson, pojken jag aldrig slpper taget om!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah,min har gjort så en gång,jag blev typ helt ställd och undrade vad fan den höll på med :O Lite läskigt ^^

2009-09-05 @ 00:32:23
URL: http://malinelizia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0