regn idag med? :S

<Godmorgon ska man väl börja med att säga :) Somnade rätt tidigt igår vilket va rkt skönt. Vaknade i morse vid tio typ, drömde att jag bodde i en foster familj och bråkade med en massa folk. Somnade om direkt typ, och då drömde jag om att vi alla i familjen va vid pappa och vi började bråka och bla bla, och zandra och sanna va med och dom åkte pulka, och jag stod och kollade på och rätt som det va kom det fram en liten björn och varg. haha, då ringde mamma precis och väckte mig ur drömmen, vilken va väldigt tur. Mamma mormor och tova ska till morfar i mora idag och hälsa på. Hoppas han får komma hem snart, tror att han fyller år på tisdag, och då ska han inte va på ett sjukhus, utan här hemma vid alla hans barn och barnbarn!
Nej nu får mamma ta och komma hit med pengar och ipren!
Blir nog lugnt ikväll med, får ju inte dricka, så vi har planerat en god middag istället :)
Ska snart duscha och äta lite frukost, och sen gå ner till plan och kolla på när per ska spela fotbolls match!regn idag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0