tråkig dag!

jaha, regn idag med! Vart är solen och dom fina dagarna? :/
Försov mig alldeles för mkt idag, men det va fkt rätt skönt att sova lite extra. Hade för bråttom imorse så glömde ta min prencelin tablett som jag ska ta på morgonen och sen en på kvällen, great! NEJ!
Idag ska jag iallafall hem till ellen och va hemma med henne tills mamma och mormor kommer hem från mora. Sen ska jag bara ta det helt jävla lugnt. Känner mig inte pigg på att göra nånting.
Nu sanrt har vi bild, sen svenska sen slutar vi, och då ska vi in och prata med en gubbe om några val vi lär ha. Så det blir halv 5 bussen hem, usch! Har verkligen inte orka att vara kvar så länge, men jag får väl lov antar jag.
NEj nu orkar jag inte skria mer, hejsvejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0