VILL HA!!!



  • ja, sitter och pluggar, har fkt pluggat lite idrott och nu håller jag på med psykologi, men tog
    oss en kvällsmat paus i en kvart, och nu känner jag att det var dags att bloggga lite, så passar på nu, för snart ska vi till pappa.

    I min rubrik står det "VILL HA", det är så sjukt mycket jag vill ha just nu så det finns inte, men vart fan är pengarna? :(

    Jaag vill ha
  • En ny bra kamera
  • en egen bärbar dator som jag kan ha med mig i skolan som pluggdator, och önskar att den kunde få mig att plugga mer.
  • Massa nya fina höst kläder och en massa fina varma sköna skor (har bara ett par sommar skor) YEAH
  • Ny mobil, för den jag har nu är pajj
  • nånting att lyssna på musik med, kanske en mp3 eller en mobil man kan ha massa låtar på.
  • Nytt stort rum med en stor dubbel säng och 3 härliga stora prydnads kuddar i höhö ;P
  • En ny väska

          Ja, som ni ser är det en hel del och det finns säkert mer saker jag vill ha med, men kommer just nu bara på dom dära. TÄnk om man ändå vore rik :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0