10 april - Stoppa in löständerna innan du börjar snacka...

Stoppa in löständer innan du börjar snacka, gammel tacka! Ja det var faktiskt det första Niklas sa till mig imorse, tro inte ens han hade öppnat ögonen, pratade i sömnen typ, så jag börjar mitt snygga inlägg på det.
Stoppa in löständer innan du börjar snacka, gammel tacka! :D

Dagen idag har beståttt utav: Niklas skulle åka till blge och köpa saker tills sin bil på biltema, så jag tänkte att jag skulle åka med, fast jag skulle gå på kupolen och shoppa, och det gjorde jag, och Per var snäll och hängde med mig. Stackarn, så som jag sprang runt i alla jävla affärer osv, haha, men jag fick allt det jag behövde och det är jag skit glad för!! :D Hann dock inte med Niklas tillbaka hem, som tur var så fick han Tias med sig så han slapp åka själv. Jag och Per stannade kvar och tog sju bussen hem. Kanon bra dag kan jag lova, skit glad för det jag köpte! Kanske kan slänga in de nya kläderna imorgon, vart iallafall en vårjacka, skor, väska, linnen, trosor, krimskrams (smycken, ring, halsband och armband) och tro mig, allt det dära var inte billigt, haha.
När jag kom hem så var Niklas ute och grejade med bilen, så jag gick in, tänkte skriva lite kort då, men det var inte, utan niklas kom in och vi började spela kort, jag niklas och per, och sen kom Tias och joina oss, och nu först om har jag tid att skriva av mig lite, men nu ska jag sova för imorgon blir en kanon bra dag tror och hoppas jag! Ska äntligen få vara med bästa kamilla som faktiskt har tagit tummen ur röva och åkt från Sälen! Tack! Nej sova var det ja :) godnatt!

Älskling, du har ett hjärta av guld. Jag älskar verkligen dig, dig dig diig! Alltid!
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0