17 april!

ojojojda, hallo där ;D dålig uppdatering här, men känner att jag inte riktigt haft tid att vart inne på datorn överhuvudtaget, men nu tog jag en break från allting, och tänkte skriva av mig lite gran :)
Ja, jag har faktiskt inte gjort så mycket, fast jag har inte haft tid/ork att vara inne på datorn? ja, det kan ju vara skönt, men åt andra hållet så kanske jag har lite att ta igen, men men.. I torsdags kan vi börja med iallafall, ja, det var ju igår, men iallafall, så då var vi på parken jag och min härliga klass och servera en massa gubbar, 180 pers, var typ nå tio års jubileum på DAHL'S så dom firade och vi var där och serverade dom och tjänade money! :) Helt okej kväll, lite segt och tråkigt ibland men , det är sånt man får ta ibland. Gick hur bra som helst iallafall. Men usch så äckliga fullagubbar kan vara, usch, ja man blir lite rödd ibland, hah. Ja Niklas och Baller kom och hämtade mig sofie och julia vid ungefär 22.30 tiden och sen vart det sooova som en gris när man kom hem. och när man vaknade så kändes det som det var lördag, bara för att man vart ute och serverat folk,? hah förstår inte varför det kändes så, men ja. Ja, jag drog till skolan med nio bussen, gick till bullsjön och gjorde lekar och grillade korv med ettorna och lärarna, helt okej, bara det ätt det blåste fruktansvärt jävla mycket, och det var mindre okej. Men, det var rätt gött att börja 10.00 och slutade ungefär 11.45, typ en och en halvtimme i skolan, tummen upp!
Idag, ja, vad har jag gjort? Mamma och morfar var iallafall till Falun och gjorde nå grejs, och jag robin och emma gick hem till pappa och lagade lite mat, och sen gick jag en vända med Ellen, sen kom niklas och hämtade mig och vi drog till Vansbro hem hit till han där jag är nu, och kvällen har bestått av god mat, typ fondy hette det, jag har iallafall aldrig hört talats om det förut, borde säkert göra det, men nej det gjorde jag inte, men nu haha... Jätte gott! Vart både älgkött och kyckling och bakpotatis, mumms! Jag börjar faktiskt lära mig att äta älgkött, och det är jag fan stolt över, jag SKA kunna äta det, som det typ vore kyckling, för det kan jag äta som typ godis nästan :D haha! Ja, efter vi åt så kom tias, och vi har suttit och spelat kort och gjort typ musik frågesport, med roger som ledare eller vad man kan säga :D skitkul! Men känner att sova, inte var det dummaste jag hört just nu, det skulle funka utmärkt! :D hah. Men just nu rullade det in fler folk i detta hus, så sova får bli lite senare, tur att dom är nere, jag som är lite osocial har precis gått upp för att vila huvudet, kanske borde gå ner, ja, snart..

Alltså, jag förstår inte hur det kan bli så mycke skrivande, och så lite intressanta saker när jag skriver, haha. Men men, det är som det är :D hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0