24 april- Gokväll i det fina vädret! :)

Gokväll i det fina vårvädret!
Ikväll blir det grillning och en lugnt kväll i det underbara vädret!

Skriver lite gran om gårdagen eftersom jag inte hann skriva igår kväll!
Iallafall så vart det först skola, vi hade restaurangen öppen. Niklas, hans mormor, Inge och Sandra kom och åt! :) Sen åkte niklas med till sin mormor och väntade där på mig tills jag slutade. När jag väl slutade så hämtade han mig och vi var vid hans mormor och inge och satt och pratade och fikade. Sen åkte vi till Lisbeth och sven-erik (farmor och farfar) och väntade tills pappa kom hem från norge,m för vi skulle låna lisbeths bil och övningsköra lite gran i Malung, det gick bra! Sen åkte vi hem, hämtade upp Sanna och drog och hämtade upp Jonas och Emil som vi skulle skjutsa till Leksand och hämta Jonas nya bil, sen in på Sibylla och sen vart det hem till pappa och och snarka lite gran! Trevlig dag! Men mycket bilåkning/övningskörning!

Ja, nej nu ska jag gå ner igen och kolla hur det går för grillmästarna! Ha en fin kväll allesammans, för det ska jag ha! :D


En fin sommrig sommardag från förra sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0