magsjukan går runtruntrunt mig hela tiden!

Ja, förra veckan låg niklas i magsjuka och jag slapp att få den, jag som låg breve han och va breve han hela tiden, och nu nu har tova fått den, stackarn. Och jag som ville hem till alla där hemma och speciellt till bosse, men jaja, nu blir det inge av med det, men kläder måste jag iallafall ha, så det ska jag hämta, och fort ska de gå för jag ska inte ha magsjuka, haha men jag får väl göra som sist, häva i mig typ en hel påse med vitpeppar så går nog de bra :)
Kom och tänka på en sak, jag spydde ju ochså för nån månad sen, men det kan ju absolut inte ha vart magsjuka? det måste ha vart nå konstigt jag ätit? men kan ju hoppas att det var magsjuka, så jag slipper få det denna gång, för magsjuka kan man väl inte få två gånger på tre månader heller, HOPPAS JAG!

Har inte haft ork, tid eller lust att sitta vid datorn på rätt länge, så jag tar och skriver nu vad som hänt :)

I onsdags vart ju Niklas sju, så vi satt hemma vid pappa från onsdag til lördag och tog det lugnt. Niklas vart bättre och bättre, men behövde ta det lugnt, så vi tog det lugnt och sanna kom förbi och spelade lite kort och myste :) och på lördagen var allt över, han var pigg och glad! Så för hans del vart det flottaren med Tias från typ elva till ett, så här satt jag och spelade kort med Per tills klockan vart ett då jag gick och mötte han, men hamnade ända vid flottaren, och där vart man stående till halv tre, haha.. Sen hem och sov som en gris, och söndagen bestod av påskmat med niklas mammapappa och farmor och farfar, och sen bingolotto, så det vart en riktigt trevlig dag med en massa stoppande, usch, haha.. Så irriterande det är när man har fyra irad på en bingolott och behöver bara ett nummer kvar och alla nummer runt omkring det nummer man ska ha kommer istället för det nummret man vill ha, satt och skulle ha nummer 18 typ 7 nummer innan det var slut, men det vart bara 7, 13,01 osv, hann tom se nummer 18 men det bläddrades förbi! Åh fyfan så irriterande! hade kunnat vunnit 100 000kr, det hade absolut inte suttit dumt.

Idag kommer pappa hem från Gördalen som vart där sen i onsdaga tror jag? och han var så less på skitig mat varje dag, så igår ringde han och sa att vi skulle komma hem till han och äta en godmiddag för artt han hade lessnat på mikromat, haha.
Nej nu ska jag göra mig färdig, sen åker vi ner på byn och handlar sen reser vi till äppelbo, och jag smiter in hemma vid mig och hämtar kläder och don, sen åker vi antingen till pappa och blir kvar där eller så åker vi tillbaka till vansbro eftersom stackars tova har spytthela natten och idag,  :(


nej nu vart det så himla mycket skrivet här med, änns lite som en töntig text, men det får ni stå ut med :)

Jag stör mig fortfarande på dig och ditt beteende. Men ingenting jag bryr mig om egentligen, jag lever mitt liv och du ditt, så löser det sig.

Niklas Eriksson, som min bästa kompis, fast så himla mycket mer, du är mitt liv, och du kommer alltid vara det, jag älskar verkligen dig älskling, du gör mig så himla lycklig, jag vill dela hela mitt liv och varje sekund med dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0