8 april. godag fröken nattuggla..



åh tjintjong på dig du!
ja, det var jag fröken nattuggla! Ja, nattuggla, vaken om nätterna sover på dagarna, ja det stämmer dirket in på mig det, för jag har nligen vänt på dygnet totalt! Och faktiskt, så är det skönt, men fan va en dag går fort när man kliver ur sängen sisådär, ja typ runt 13.00 tiden, hela dagen typ orta dessutom.
Jaja, gårdagen var det ja, jag hade fullt upp så det vart inge skrivande igår, men här kommer gårdagens händelser. Va hemma vid pappa, sanna sov vid oss vi vaknade runt den härliga tiden vid ca 12.30 och dagen hade typ gått, kändes det som, aja, klev upp skynda mig gjorde mig klar, niklas skjutsade hem sanna och sen kom niklas mamma mamma pappa och per och hämtade oss och vi följde med upp till Malung för att gratta niklas mormors man Inge som fylde år, fast innan vi åkte dit så var vi hem till hans niklas kusiner och hälsade på en sväng, sen åkte vi till hans mormor och där bjöds det på mat och fika, trevligt trevligt :)
Niklas kusin, Pontus, han är föör gullig, kolla! :)

  

sötingen! :)
Jaha, klockan drog iväg allt fortare och fortare. Hemfärden var inte den bästa, blev äckligt åksjuk och mådde fortfarande inte bra förens en halvtimme efter bilfärden. och ja, efter någrs timmar så vart vi såklart hungriga igen, fast att vi åt så himla mycket i malung, haha. Så den här gången var vi sugna på Lassagne sådär halv elva en helt vanlig dag, haha hur som helst så stekte vi på köttförsåsen och hävde i själva pasta såsen och sen skulle vi precis hälla i den i en form och lägga i pasta skivorna, MEN råkade kolla på pasta såsen och såg att den var gammal, fööör gammal, vågar absolut inte berätta hur gammal, men gammal, och vem vill äta gammal mat och kanske spy osv, nej inte vi eftersom det gick magsjuka runt om oss, så vi hälde ut den, och tog en korv och åt istället, och då när jag insåg att det bara fanns en korv att äta, så vart jag så arg att jag hävde iväg så himla mycke bröte och skit i en stor svart sopsäck, och den ska kastas och nya saker till både skafferi och kylskåp ska inhandlas, inomkort!! Nog om den dagen! Haha..
Idag, ja vad har jag/vi gjort? Städat, diskat, och det bästa av allt, jag har hittat en massa kläder som jag har haft i en påse liggande inne vid tvättstugan i flera månader, linnen, troros bh kalsongen tröjor, och sen det bästa av allt var att min tjock kofta låg i nden påsen! JIPPPI! Fan va glad jag vart. Nu slipper jag hålla på och leta ihjäl mig efter den. och linnena som låg där i har jag bara glömt bort helt att jag haft, men bra att jag hitta dom, för detvar ett par fina linnen :D hihi
Ja, annars idag så har vi ätit påskmat för tredje gången denna påsk. Helt okej, jag gillar maten, men det börjar bli lite snuskigt, känns som vi ätit den maten varjde dag nu typ, haha. men den är riktig god, iallafall de mamma gör :)
vet ni vad vi gjort mer idag?!?! :D Vi har tittat på en massa filmer sen jag och robin var småa, och herregud vad jag har skrattat, så jävla roligt att se sig själv i tre års åldern! Stod framför videon och sjöng och skratta och va allmänt rolig, haha! Skit kul!
Ja, nattuggla var det ja, halv två, herregud, men det känns okej, jag har faktiskt vart duktig och pluggat körkort och niklas har hjälpt mig en hel del! :) nej nu ska jag gå och krypa ner brevid min prins, imorgon ska jag vara med sofie en skvätt innan vi åker till Äppelbo för att äta lite god käk, TACOOOOS! :) ja tack och godnatt! :)

oj, shit va mycket det vart ni... igen! Förstår inte varför ja inte kan korta av någongång eller bara sluta skriva, men fingrarna bara spinner på och vips, så här har ni och läsa om ni vill det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0