123.. eller sånt

Hallå igen!
Ja, kan ju börja med att säga att mamma vart bilägare idag till en ny bil, och den var jätte fin, bara stygga stora lampor, men äsch, skön och köra var den också, för den delen :D

Idag har min älskade kock lagat mat, kycklingwook utan grönsaker i grytan, blev grönsaker breve, anyway, den var så fruktansvärt stark och underbart god! Ruskit god! Tack älskade man!

Har varit hem till niklas mamma och pappa och rotat runt bland våra saker, och ätit varma mackor, och nu sitter vi hemma och niklas har fastnat framför tv med tvspel, zelda. skit kul. Not, haha. Ja, denna kväll verkar ju inte bjuda på nått annat så, jag får väl joina han!
Ja, annars ikväll är det Storänget, Idol calle ska vara där och sjunga tydligen, men ja är man fattilapp så är man. och speciellt efter den sköna räkningen som just kom från trafikskolan, ja vi nöjer oss hemma ikväll. jag har ju min kära man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0