Äntligen är du hemma min söta vän!

Men goddag månda!
Solen skiner idag, men det idiotiska är att jag sitter inne. hm, vet faktiskt inte varför. Men det är inte så jätte varmt, men ja. Nåja, min kära pojk kom hem inatt vid 5, och självklart var jag vaken när han kom, för jag har saknat sååå mycket! Idag går minuterna rätt rejält fort har jag precis insett, trodde klockan var ett förut, då var den halv fyra.. drygt. hah

Iallafall så var vi ju till nås i lördags, och det var verkligen så skit kul! Dansade som idioter på dansgolvet och dampade haha, och snälla baller hämta och skjutsa oss! :) thank you my friend!

haha, snacka om att vilja ha uppmärksamhet! herregud, väx upp och sköt ditt. jag vill ändå inte ha nå med dig att göra!  Patetiska idiot!

Idag har det inte hänt mycket, ska iallafall och beställa mat och handla sen får vi se om vi tar en tur till Rättvik ikväll och kollar läget! :D

Underbara älskade du, min fina pojk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0