clas ohlson

Hali halo!

Efter trollbröloppet följde sanna med mig och sov här. Och igår var vi till clas ohlson, hittade så mycket saker som jag bara vill ha, men det vart ett tvättställ, tvättkorgar, en sån hära boll som man tränar med, handklämmor som man tränar armarna medd, en frysväska, och lite pennor, tror inte det var så mycket mer. hmm..
När vi kom hem monterade jag ihop grejerna och ställde det på plats, och det vart riktigt leckert ;D sanna gick på träning och tova kom hit medans mamma var på hundkurs i järna. Så hon kollade på film och jag plockade ihop.  Sen kom sanna tillbaka och tillbringade en natt till här vid oss.
Och ja, imorse var det min tur vid tandläkaren.. igen. Ja jag är stammkund där, men det kan bero på mina tänder som jag har hål i. Vill verkligen inte att hålen ska bli större så jag får laga dom, så nu blir det slutstoppat på ett bra tag. och ja, massa flour flux och tandträd ska i fortsättningen användas lika mycket som tidigare! :)
back to the fucking tandläkare om tre månader, jippie! Or not! fyfan!
Skulle kunna skriva en hel bok om hur illa jag tycker om att gå till tandläkaren. det är det värsta jag vet tror jag!

Fick en bokhylla av Pernilla igår, som vi idag har ställt på plats och fyllt med filmer! Ska in lite mer i den, den ser rätt tom ut, men det kommer.

Nu ska vi åka och ta ut pengar och tanka bilen, och jag ska även springa in på konsum och kolla om jag hittar någon tidning. Så ikväll blir det mycket läsande, ska även plugga lite gran, och sen läsa, om jag nu hittar en passande tidning för mig :D

Jag lägger in lite bilder snart på lite saker :) Så höll sidan uppdaterad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0