JAG SKA-



Jag har bestämmt mig!
Jag ska ha en collie hund när jag slutar skolan! Helt bestämt mig! JAG SKA HA EN! så är det bara! Har vellat det hur länge som helst, och blev ännu mer sugen när jag såg en kompis till mamma som hade fått hundvalpar av den sorten! JAG SKA HA EN! punkt slut! Så fruktansvärt söta alltså!

Och sen har jag bestämmt mig att efter jul så ska jag köpa två marsvin eller kaninen, så dom kan para sig och få ungar! och det har jag velat hela mitt liv! men mamma ville inte. men nu är det jag som bestämmer, höhöhö! :D Inom snar framtid har jag marsvins eller kanin ungar och en collie hund! JAPPJAPPJAPP! dagens sanning!

Jag är så fruktansvärt sugen! Fan att jag har ett år kvar i skola :( jaja, det är det sista året så, det är jag glad över iaf!

LINDA HAPPY! Hoppas detta år går fort!

jag har världens bästa vän, och det är även min egna pojkvän! Det är han jag ska vara tillsammans med hela mitt liv! Det är han jag alltid delar allt med! och det är han jag spenderar det mesta av min tid med, och det är han som ska vara min föralltid! Tack för att du finns och tack för att du är min!

Ett och ett halft år idag min käraste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0