Mamma blir idag ägare för en ny bil! :)

Hallå bloggis!
Idag är det fredag den 13! Och det menar egentligen otur, jag hoppas inte det. Mamma ska nämligen till Falun och köpa en ny bil, eller en bil av en i Falun. En toyota! Eftersom det är oturs dag idag skulle det kunna bli farligt, haha men nej, det går nog bra! haha skojja!
Någon som är sugen på våran buss? Ser ut som ett ufo, det är en toyota!
Ser ut såhär!


och idag får hon denna bil :)



Åh, kommer faktiskt sakna bussen som fan, alla turer man hade med den med en massa fyllefolk. Och sen när den är så stor att man kan gå runt i den och så, haha. Ja, den är jävligt bra, men förbannat stygg, haha.

Vi får se senare ikväll om hon kommer förbi och visar upp bilen och om hon nu köpte den :D jag hoppas nästan det! :)

Wellwell. Idag har jag suttit och spelar supermario i säkert två timmar och just nu sitter Per och Niklas och spelar mario cart eller vad det heter, och jag ska joina dom nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0