Mitt i augusti

Hej!
Idag är jag lite sliten.
Som alltid varje morgon när niklas går upp vid fyra, så vaknar jag med, när han hämtar sina kläder och hoppar in i ducshen. och imorse vaknade jag av panik, och frågade om han hade en matlåda, och svaret på den frågan var nej. Så jag fick sån ångest över att jag glömde göra hans matlåda som han skulle ha mig sig igår, och ja, tro det eller ej, men imorse vid 04.15 stod jag och gjorde matlåda åt Niklas medans han duschade och åt frukost innan jobbet. Det var som jag gick i sömnen, eller att jag drömde, men det är faktiskt sant. Hahaa! Klart han ska ha med sin mat den stackaren, var så vrån hungrig i onsdags när han kom hem efter jobbet så, ja, vad gör man inte för de bästa man har! Haha, känner mig så snäll och speciellt töntig att jag skriver det här, men det var mina fingrar som började skriva, xD

Idag har jag varit med mormor till Järna. Hon skulle till hundtrims människan, men denna gång var det bara att klippa klorna! Efter det åkte vi till Myrbacka café och tog oss en macka och lite te! Sjukt mysigt ställe måste jag säga. Men ja, ja, nej tyst nu! Ja, sen var vi till Hemköp och handlade, och ja såklart hittade väl jag lite mat som jag ville ha, tack kära mormor!
Jaha, när jag kom hem var jag sjukt irriterad. Gick upp och pluggade, och sen vid 20.30 ikväll gjorde vi lite mat, vart väl kyckling och ris som vanligt för oss, haha med en massa grönsaker i, skulle testa nå nytt som niklas hade hittat, men han var inte förtjust i det alls, men själv tyckte jag det var skit gott!

Imorgon ska jag upp tidigt och plugga, och kanske åka hem till äppelbo och sen ta med mig Tova hit som ska sova kvar här, när mamma ska till Lindesnäs med Stefan!

Lördag.. Ja då fyller mamma år, vad ska man köpa då da? hm, jag tror jag vet. Men jag skriver det inte här, för min kära mamma är allt för nyfiken hon med så jag skulle inte bli förvånad över om hon läser mig blogg, haha!
SURPRISE MY DEAR MAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0