ONE TREE HILL!

Tjena!
bara så ni vet så hatar jag att börja ett inlägg, vet aldrig hur jag ska börja, eller vad jag ens ska säga, emn ändå blir det för det oftast mycket skrivande. Ja, och det här var ju en bra början.. Aja, hur som helst.
Imorse vid tio kom mamma och tova hit med ellen, så jag har haft ellen hela dagen och har henne än, och det har jag mer än gärna. Mamma tova leif och morfar har varit i Sälen idag på Experium och badat på äventyrsbadet, dom tyckte det var skit kul! och det tyckte jag också då vi var där med mina kära klasskompisa, (som jag saknar) wellwell, har faktiskt pluggat idag, och ja självklart har jag väl blivit fast framför tv med one tree hill! Älskade serie! Ibland drömmer jag mig in, verkligen helt inne i filmen, varje sekund niklas är dryg och jag missar tre, fyra sekunder så spolar jag tillbaka, haha helt sjukt! Helt såld på den älskade serien!

Jaja, nu ska jag sätta mig och visa niklas och per hur man spelar super mario! och snart kommer mamma och tova! Mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0