sjuklingen..

HEJ! Dålig uppdatering idag, haha men jag har haft fullt upp med att sett på one tree hill idag tillsammans med kusinvitamin! Så jävla bra serie, så det är sjuk föfan! Men vi har iallafall gjort lasagne, och under tiden den var i ugnen tog vi sofie snabba cykel till konsum och handlade, sen vart det mat och mer tvpotatisar. Sen har vi faktiskt gått runt saltvik idag, väääldigt skönt! Nu måste jag bara försöka hålla i det här med motion lite mer, haha. Har inte gått så bra alla andra gånger jag sagt jag ska träna, men ja, det måste börja någongång, får se om det började idag, haha.

min lilla sötnos är fortfarande sjuk, spyr dock inte och det har han heller inte gjort sen i lördags natt, men går på toa hela tiden iaf :( massa vätskeersättning har han också fått, men det hjälper inte. och ont i magen hela tiden, kanske hunger? han har ju inte ätit sen i lördags den stackarn. Men han har ätit en macka och får bara mer ont i magen och går på toa direkt efter. Så imorgon ska jag ringa värdcentralen vare sig han vill eller inte! Så det så! Nu måste vi ha ett svar på vafan det är. Har ringt sjukhusnummerupplysningen, men dom förstår ju ingenting. och inte gör vårdcentralen inte det heller, men jag ska ge dom en chans!

Just nu ser vi på pistvakt och jag dricker en varm kopp oboy. Sanna har tyvär åkt hem, men tack för allt kära du min kuvinvän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0