trollbröloppet



När jag kom ner imorse hade mitt hjärta dukat fram frukost ute i det varma sköna vädret! :)



sötaste du!

Jaha, annars har det inte hänt så mycket mer än att jag sanna och tova åkte till trollbröloppet. Helt okej, men tycker det blir dåligare och dåligare för varje år, endel kunde inte ens äppelbo mål och en stammade, haha, och smällen när näcken kom small inge högt, jaja, det kanske var tur det, iaf för dom gamla, men det är rätt roligt när smällen smäller för alla blir verkligen livrädd då haha. Jaja, sanna följde med mig hem, mamma skjutsa oss hit, mötte en bil som blinkade skit konstigt, kan inte ha vart för att varna, men kanske. careface, eller vad säger du Pertil?
Nu ser vi på sista avsnittet av one tree hill av säsong 6, har dock redan sett det en gång idag, men skadar inte med en gång till, haha. Kanske hittar en annan film efter det här, eller så blir det bädden.




Imorgon blir det iaf clas ohlson och köppa en massa skit! :)
BYEBYEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0