Trevlig helg!

Godmorgon! 


Gårdagen! Niklas drog och spelade minigolf med ett killgäng, och jag städade hela huset, med poppade musik på hög nivå! När niklas kom hem åkte vi till Äppelbo och mamma bjöd på mat, skit god mat, med nå fläskinnerfilé och kasler i ugn, skit gott! Sen skulle dom iväg på trollbröloppet, så vi for hem, och då följde Emma med oss hem, så jag färgade håret på henne, och den färg som vart kvar drog jag i mitt underhår, ja, just, svart färg var det ;) haha det vart faktiskt bra :) Sen kom Tias hit, och efter många mer minuter så kom Robin hit, och vi spelade kort och hade det trevligt. Sen vart det en vända till selins runt halv ett, sen drog vi tillbaka hit igen, och vi kom ikull vid halv fem imorse, haha men väldigt trevligt var det! 
 

Och här ligger jag i sängen, trött som ett gnu typ. Men sånt är livet. Idag är det fint väder ser det ut som, så Tias har lovat att gå på trollbröloppet med mig idag, och jag ska ha med niklas på nått vis.
Ja nu ska jag gå upp och äta frukost ute, har mannen bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0