karneval i venjan




oj, jag tror jag har glömt att berätta lite om helgen. Ja, det var ju Marie memorie race, ja eller vad det heter?
Ja, dit tänkte jag åka, men nej, det vart för sent. Vi drog till venjan vid ett tiden på Lördag, såg på karneval, massa traktorer med en massa roligt folk på som typ visade hur det brukar gå till i venjan, och hur det är på dansbands veckan och om daniel och Viktoria. Nej ni får se bilder istället :)




vasaloppet










Bilderna får tala för sig själv! Efter vi sett det här så åkte vi till Niklas mormor och Inges stuga och åt lite mat och myste inne vid brasan! Hade tänkt åka till Järna, men vi hann inte, och det är jag fkt lite glad över, var ju ändå spåregn och iskallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0