1 januari

hej! Idag är en dålig dag, jag ska nämligen packa min väska och åka tillbaka till sälen för ytterligare en till praktikvecka i det dära förbannade köket där dom är så barnsliga att man kan tro dom är sju år, hm, undra egentligen vad jag lärde mig förra veckan, nått vettigt att veta i ett kök`? Nej, jag tror inte det, jag fick bara veta att alla i köket ligger med varann och skala morötter som dom KANSKE skulle behöva i framtiden! Hejja, å jag är så stolt över att få vara i ett kök som jag lär mig vettiga saker i, VERKLIGEN! Skit ställe, skit folk, skit fan! Åh jag vill verkligen inte åka dit! :( Men som sagt, så är jag glad att jag har mina kanon brudar med mig!
Att försöka tänka positivt som alla säger att jag ska göra, det funkar då absolut inte! Hade kunnat gjort det om jag hade lärt mig något, men det gör jag ju inte, för vi får bara göra slavjobb. nej usch! :@


Väskan packad-check
dator-check
allt annat bra tjafs-check
glatt humör? ocheck

bilder sen helgen kommer lite senare ikväll, så kika in då vetja! :)
 

vänner kommer och går med min kärlek finns kvar!
Då jag behövde dig som mest, så svek du mig då med!


Kommentarer
Postat av: Ida

menar du mig med den sista texten ?

2010-02-14 @ 02:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0