15 februari

Den har vart en väldigt fin dag idag, och jag och min söta pojk var ute och gick på skoterspåren på älva med ellen! :) Gick sedan in och åt lite mat och nu har han åkt till vansbro en sväng. Själv så ska jag gå upp och vara med tova medans mamma är på yoga. Sen när gubben kommer hem ska vi nog spela lite tv spel och ha det roligt och mysigt :)
Ja, sista veckan i sälen denna vecka, åker upp imorgon kväll, men vi får se hur länge jag stannar! Usch, så less på det dära stället så det är helt sjukt! USCH! Men tur som jag har så har jag mina fantastiska underbara brudar där, tack och lov!  Lär städa, ta med mig det sista jag har kvar där uppe hem. Borta bra men hemma bäst!  men det bästa vore nog om jag och niklas kunde ha en helt egen lägenhet tillsammans, wellwell.. Nu ska jag gå upp till min kära syster! Puss på denna helg som var helt underbar tillsammans med nära och kära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0