24 februari, tjöt tjöt

Sitter och kollar på en massa bloggar, och är lite halv avensjuk för att dom har så jävla mycket pengar och kan handla kläder typ varje jävla dag! Själv shoppar jag typ en gång på typ tre månader. Lite rejält surt! Känner bara för att åka iväg och shoppa hur mycket som heslt, eller typ beställa hem från några sidor. flera flera påsar med massa nytt och fint, så jag kan rensa min garderodb från sånt skit som jag inte använder! Känns lite dumt om jag skulle rensa ur all skit innan jag handlat nytt, för då kommer jag nog inte ha några kläder alls? ;S  åh, jag önskar jag vinner en miljon så jag kan dels shoppa, ge pengar till mina nära och kära som behöver det. Åka iväg på en resa i två vecklor med kompisar och gubben! Det skulle verkligen va nåttt just nu. jaja, man kan ju alltid drömma. Kommer bara mer och mer snö för varje dag, så snart har vi inget annat än snö här! Undrar egentligen om det blir en väldigt varm sommar nu när det har art så kallt, och undrar när den kommer isf? Ser ju ut som det är snö ända till maj om det ska förstsätta såhära, haha. Men det är härligt, men det blir lite för mycket och länge! 

tjöt tjöt tjöt som Lotta skulle ha sagt! Well well, imorgon ska jag plugga lite gran ochså, lär lämna in bild uppgifter. Imorgon blir vi inne i köket och förbereder oss för fredagen då vi har "Italiensk afton" kväll i skolan!
Nej nu ska jag krypa ner och mysa med min kära, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0