26 februari

Sådär, nu har man ätit en kraftig frukost med ägg, yoghurt, te och smörgås, nu är jag nästan färdig för ett kvälls pass i skolan med massa folk i restaurangen! Min kära har åkt hem för att jobba lite gran så här sitter jag själv :( Jag hoppas det går fort så vi kan få åka hem tidigt ikväll! :) Få se vad som händer och fötter ikväll när jag kommer hem, kanske blir lugnt, skulle vara väldigt skönt faktiskt! Undrar mest vad som händer imorgon? skulle vilja göra nå skit kul, men vad finns då att göra isf? haha, ska nog iallafalla kolla på hockeybockey sen efter de nå riktigt skojj ;)   
Nej nu ska jag göra mig färdig sen gå till bussen och hoppas på en bra dag/kväll!






Jag har världens bästa pojkvän!
Han gör mig glad, lycklig och trygg.
Jag älskar han mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0