28 februari

Nu ska vi se vart jag var.. jo, just det, fredags kvällen i köket. Ja, det gick bra med all mat osv, men fyfan va otrevliga lärarna var! Usch. På grund av att dom är det så blir allt så himla mycke sämre.. Jag tål inte endel av dom fyra lärarna som vi har. Tur att Lina har börjat vid oss säger jag bara! Hur som helst, så kom pappa och hämtade mig sofie och Julia i Malung. Dom åkte hem och jag åkte hem, och när jag väl kom hem så satt min underbara älskling och väntade på mig :) Den kvällen bestod av att sitta framför tv. och det värsta av allt var att det inte fanns någonting annat än os på nån enda jävla kanal, så det vart vi sittande och såg på. och jag som verkligen hatar OS! Tur att det bara är var fjärde år :)
Lördagen kom, och jag och niklas var sugna på Tacos, så vi åkte ner och handlade det och tog med oss Tias och Tärry hem och åt, drack och hade det trevligt. Efter några timmar drog vi vidare till Emil på lite förfest, och sen vart det vansbro.

Idag, söndag, ja mina söndagar består endast av en sak och det är: sova, hålla sig lugn, äta en god mat, äta lite flöt och bara se på film och ta det lugnt, och det är precis vad vi har gjort idag. Vaknade halv tre, gick ner, och där bjöds det på tacos, (samma som vi åt igår, fast hemma vid mig) och sen åkte vi på konsum och handlade chips och dricka och sen vart det film och mys! Och klockan har redan blivit snart kvart i tolv, helt sjukt fort timmarna går! Men som sagt vi sov ju bort nästan hela dagen. haha, jaja, nej nu ska jag gå och krypa ner breve min sjukling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0