Niklas Eriksson!

Det är som en saga, en saga som är sann, jag älskar dig genom allt.
Håll mig nära, ta min hand, mitt hjärta har funnit sin plats, som en saga, utan slut.
Evig trohet, hopp och kärlek, ja det ska jag lova dig livet ut. Jag ser en framtid som jag verkligen tycker om, tillsammans med dig. Du ger mig allt och lite till, du ger mig äkta kärlek, du gör mig knäsvag, det finns ingen som dig! Förstår du, du är det bästa som hänt mig!
Håll mig nära, ta min hand, mitt hjärta har funnit sin plats i livet, ja vill föralltid vara din!


Kommentarer
Postat av: Bärgarn

det där är absolut den finaste låten som finns! :) saknar dig snuttan <3

2010-02-15 @ 21:39:44
URL: http://fatmanrunning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0