11 februari!

jaha, börjar om två timmar, bussen går om typ en timme, så jag går till lotta på hennes jobb medans jag väntar på att få börja min dag! Blir ännu ett till långt pass för mig idag, 15.00-23.00 ser dock inte fram emot det alls, hade hellre jobbat morgon uppe i köket, men men.. men det blir dock hemfärd imorgon, så det går väl an..
Jaha, sista veckan nästa vecka, vilket känns hur gött som helst. <Har kommit på att jag går hellre i skola än det hära skiten faktiskt. och sen har jag funderar på min framtid, är det verkligen det här jaqg vill jobba med när jag blir äldre? NEJ det är det verkligen inte! Valt fel kanske? ja! Jag vill jobba med något som är roligt, men vadå isåfall? inga planer alls. Jaja, jag har iaf en tid vid tabbe sen som jag ska gå till och prata med han får se vad han har att säga. wellwell..

Ja, what can i say?
Saknar min underbara älskling iallafall, fruktansvärt mycket. Och sen tova och djuren såklart.



ja, för att fördriva tiden kan jag slänga upp lite bilder på underbara människor och djur :) 



haha sötmarie

puddingen

piff och puff :)

godingarna :)

käraste käraste du!


och sen den här token! guldvippan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0