13 januari

Ja, och som alla andra dagar, så tvingade jag mig ur min varma goa säng och lämnade gubben sovande och själv är jag så trött att jag skulle kunna betala hundralappar för att få sova en extra timme. Men men.. Livet är hårt ibland! Jag hann med bussen iaf, men det vart stressigt när jag låg och sega i den varma goa sängen. Satt mig långt bak med min ljuvliga musik i öronen och kollade ut för att få se en älg, denna dag med, och tro det eller ej, jag såg en både dit och på hemvägen från skolan! :) Ja, dagen var precis som alla andra skoldagar. Sten trött på morgonen, frukost, lektioner och en massa skratt :) 

Sitter och funderar på älgarna som jag ser varje dag typ! Hur kan dom klara sig? Ibland står dom på vägen, och sen alldeles vid väg kanten, bara nån liten meter in i skogen? Att ingen kör på en? Hur kan det finnas så många? jag kan ju inte se samma varenda dag? Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0