19 januari, what can i say?

dagen idag är som den var igår, sovit dåligt, seg och lite halv irriterad på folk..  Jag tror det är bara för att vi ska och praktisera till sälen nästa vecka, som gör att jag går runt och oroar mig ocg gruvar mig, jag vill verkligen inte dit, och går runt och tänker på det hela tiden, dom vita tabletterna gör dagarna inte det minsta bättre heller.
 Nej, jag ska ducha och sen åker jag till min kära gubbe för han kan göra mig på bra humör han! Jag tar mig en lugn kväll med gubben och hoppas att jag kan få lite mer sömn denna natt istället! Förstår inte hur det ska vara så svårt att somna och hur lätt det är att vakna mitt i natten och ligga och stirra rätt upp i ltaket och fundera på precis allt!? Nej ingen bra vecka, och veckan som kommer, eller veckorna fram över blir allt bra sämre och sämre! student och en lägenhet för mig och älskling tack! NU! Eller varför inte göra som bosse, ligga inne varje dag och mysa och sen om man är pissnödig går man och sätter sig i ett hörn och pissar eller kanske på tovas dockor och struntar i att gå utanför dörren på några dagar? Nej det skulle inte funka, men det gör det tydligen för en katt! Älsklings katten! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0