21 januari, 11 månader med hjärtat!

ja, och jag har som vanligt inget intressant att berätta, men än att jag är trött, jag vill hem, jag orkar inte sitta och leta efter nå mer fasan äckel recept, jag och niklas firar 11 månader idag♥ (inget speciellt att fira, men det blir allt närmare och närmare ett år tillsammans, vilket jag tycker är toppen!) , vi ska beställa hem god mat och umgås idag, jag ska lägga mig tidigt, vi ska till sälen imorgon, och jag hoppas att helgen har något roligt att komma med! och sist men inte minst, min lilla underbara mening, jag vill inte till sälen och praktisera!!
tack och hej tråkiga ointressanta inlägg som jag så gärna vill dela med mig av! HEJ!!

du är det bästa jag har älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0