28 januari, torsdag kväll och hemfärd imorgon! :)

hej och hej igen!
Dagen har gått lite bättre, och snabbare idag än de andra dagarna! Sista dagen imorgon, sen åker jag hem! Åh vad jag längtar! Tacosmys med alla hemma, och min efterlängtade älskling och mormor och morfar kommer ochså :) MYSPYS! Kommer bli en bra och rolig helg känner jag, synd bara att jag lär upp hit tillbaka på måndag :( men jag ska verkligen njuta av att komma hem och ha det så trevligt och roligt!  Ska ju ochså på bröllop på lördag, det ska bli spännande, hoppas det blir nå roligt efteråt :)
Ja, det var allt jag hade att berätta om denna dag! Nu ska vi se grannfejden jag och jullan som sitter här varje eftermiddag helt själva i huset. Marie sofie och lotta kommer senare idag med, lik alla andra eftersom vi nu jobbar olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0