´''*

Ja men hej igen du, va trevligt att du ville kika in!¨
´Dagen började med ett långt pass religion, värsta ämnet man kan ha, och inte nog med det, vi hade den lektionen från 09.00-11.45 nästan tre timmar, usch! Men vi fick ju ta raster och sånt när vi ville så! Det blev napoli (pizzerian) till lunch. Fast det vart en kycklingsallad, och jag skrev tidigare kyckliongrulle, aja what ever! Dagen var precis som alla andra dagar, seg MEN jag är väldigt glad att mina kära blåsta vänner finns och gör dagen rolig och skrattfull, :D Ja, när jag kom hem satt jag och tova oss inne vid tv rummet och kökade mat och kollade på pettson och findus, men det varade bara i en kvart typ sen ringde jag pappa och han var halvvägs i vansbro så han fick vända och hämta mig och nu sitter jag här och ska nu läsa dom här som jag sparat till ett bra tillfälle (Y) andra avenyn idag och lägga sig tidigt! Tjapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0