5 januari. my teeth is ok ;)

jippie! med en massa om och men så satt jag mig i tandläkar stolen och dom fick ta kort på mina tänder och ta bort massa tandsten t.o.m :O jävla vilket fram steg jag har gjort! Har hål, men inge som behövs lagas och hejjahejja mig va duktigt jag vart och skött mina fina tänder!´STOLT! haha.  Har aldrig varit tandläkar rädd, men då jag fick reda på att jag hade hål som kanske skulle lagas, då vart tandläkaren min värsta fiende. Dom är ju bra när dom kan hjälpa oss om vi fått hål, men nej, jag gillar dom verkligen inte! Jaja, nu ska vio käka lite mat och ha det trevligt en stund. Kanske va med malin och mathias sen :)
ha en trevlig kväll, för det ska allt jag ha nu när jag fått reda på att jag inte behöver laga några hål i tänderna :D jabidabiduuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0