<3

hej och hå everybody :)

Jag råkade sova bort dagen idag med, vaknade vid halv två. Men ändå så var det skönt, för det finns ändå inget annat att göra än att sitta vid datorn när niklas fixar med mobil som han ska köpa och sen när han pluggar. Men det är inte roligt att sova bort varje dag när man är ledig, men ändå så ska man vara glad att man FÅR sova bort dagen eftersom jag kommer önska det sen när jag ska upp vid sju varje morgon, hmpf, vill inte börja skolan, och absolut inte åka till sälen och praktisera, jag vill inte! fan! Jag vill inte gå i skola mer, jag vill ta studenten och flyttta långt iväg med min kära nicke. jag hoppas vi gör det sen då jag tar studenten! vill bara att tiden ska gå fortare! :(

Jaha, idag da? vafan ska vi göra idag da?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0