6 Juli 2010

Hello there, det var ett tags sen, igen.. haha. Men vi har inte haft internet som sagt, eller vi har fått lånats Tias nån dag då han har vart i borlänge, men nu har vårat internet kommit, men det funkar inte för mig, så jag måste ha en sladd, typiskt. Iallafall, dagarna som har varit har varit bra, det känns som man är på ett sommarställe, som att man snart ska flytta hem till mamma igen. Men efter all tvätt jag tvättat idag så börjar det kännas mer verkligt. Men jag trivs, eller vi trivs!
Ja, i helgen så konfirmerades Per sig i Järna kyrka, så då var vi där och kollade, sen vart det mat hemma vid kicki och roger och en massa släktingar till Per, så det var trevligt! På kvällen gick vi till Selins, men efter ett tag gick jag och träffade sofie och pratade en massa skit med henne som vi alltid gör, :)
men en sak är då klar, jag fattar inte hur fan en människa som du lever? förstör för alla, vill verkligen förstöra allas relationer, usch! FYFAN!

Dagen idag har varit världens tråkigaste dag, har städat hela huset typ, tvättat 5,6 maskiner, tränat på körkortet, sett på film. men men, nyttigt och bra är det iaf! Sanna har även mommit hit, så jag hon, niklas och tias har sett klart på "the box"  filmen, och fyfan va värdelös film
Imorgon ska vi till Borlänge och shoppa jag och Sanna, hur underbart som helst! Bara gå omkring, shoppa, äta på restaurang, och bara ha det roligt! Hur bra som helst!

Nej, nu rinner svetten snart, tror det är 70 grader här inne i tv rummet, dags för dusch, sen sova :)
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0